úterý 7. ledna 2014

Z Beskyd

 O vánočních prázdninách jsme vyrazili do Beskyd. V době, kdy jsme pobyt plánovali, jsme měli krásné představy o Beskydech zasypaných spoustou sněhu...no a ona se z toho vyklubala dovolená turistická podzimní.

V Beskydech jsem byla podruhé v životě a i přesto jako bych ten kraj znala...já ty kopce mám ráda, cítím se v nich nějak bezpečně...

Zdolali jsme vrch Prašivá, na kterém je krásný dřevěný kostel. Mohli jsme si ho prohlížet jen zvenku, i to stálo za to.
Filípek jako správný poutník s holí u kostela sv. Antonína z Padovy





Turistická chata Klubu českých turistů  na Prašivé... hned za dveřma na vás vykoukne medvěd





Přece jen jsme nakonec objevili areál s trochou technického sněhu - tak aspoň ti kluci si to užili, já si musím na výjezd na běžkách počkat...


Filípek poprvé na lyžích - bavilo ho to mooc a nejvíc se mu líbila červená helma

2 komentáře:

  1. To je taková dálka a taková krása ... X krát jsme zvažovali se odstěhovat a x krát to zase zamítli ... rodiče tu mají jen nás ... doufám, že letos či příští rok vyjedu dál než obvykle ... krásné fotky .. děkuji ...

    A Filípek je šikula ... radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě fotky potěšily:-) ...kde žít, je těžké rozhodování, navíc člověk není ve volbě úplně svobodný...ale asi to tak je nakonec lepší...
      Tak ti moc přeju, aby výlet do vzdálenějších krajů vyšel:-)

      Vymazat