neděle 23. února 2014

TGV #2 pro Kristýnu





Příze: 1 klubko Jawoll Magic 6-fach
Návod: TGV od Susan Ashcroft
Jehlice  č. 4

9 komentářů:

  1. Je opravdu nádherný ... neodolala jsem a zaala zas troška s pletením .. ale nesmím ... až bude po zkouškách ... bo se nebudu fakt učit :-D ... I tak jsem ale objednala kluba a těším se těším ... ;-) Zakázala jsem si i šití a blogy ... Teď je pozdě v noci a jsem na noční .. učení už mi do hlavy neleze, tak sl áskou jukám ... a tuze jsi mne potěšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeju, ať je zkouškové brzo zdárně za tebou:-) a´t zase začne čas šití a pletení a všeho jiného:-) mám radost, že tě šátek potěšil:-)

      Vymazat
  2. Tolik trpělivosti a pečlivost v jednom výrobku! Krásný šátek, určitě udělá radost a bude dobře sloužit a zdobit. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Je opravdu nádherný, nemůžu se vynadívat a to modrou barvu moc nemusím. Prostě krása....Milena

    OdpovědětVymazat
  4. Všem moc děkuju za milé komentáře:-)

    OdpovědětVymazat