neděle 15. června 2014

Clockwork








Blíží se bratrovy narozeniny a protože letos dostal jen dvě čepice, šála (nebo spíše šálošátek) na podzim nemůže chybět.
 Vybrala jsem Clockwork od Stephena Westa, jak jinak....bratr, ten který má vztah k designu,  přece nemůže nemít něco tak stylového, jako je Stephenův šátek...
Tak snad ho potěší:-)

Návod: Clockwork
Příze: 70 g Jeans Ball a 90 g Jawoll
jehlice č.4


9 komentářů:

  1. Zase další nový skvost je na světě! Nádherný a velmi originální šátek.....opravdu, určitě se bude moc líbit....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ola Helčo .. bude spokojený ... moc se ti povedl ... a Stephen West je prostě originál ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Některé z posledních Stephenových návrhů jsou pro mě až příliš originální, no ale je to výzva se trochu odvázat:-)

      Vymazat
  3. Při prvním pohledu mě napadla želva. Pak nevím proč dinosaurus. Šátek pro muže jak dělaný :) Upřímně je to asi nejkrásnější pánský šál, jaký jsem kdy viděla a navíc plně nositelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou zajímavé asociace:-) Děkuju:-)) po trojúhelníkových šátcích mě teď fascinuje tento tvar, omotaný kolem krku zůstává pořád dost dlouhý, aby hezky vlál....

      Vymazat
  4. Chci být Váš bratr, Helčo :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Heli, moc se ti povedl. Takový kousek sluší jak klukům, tak holkám.

    OdpovědětVymazat