úterý 28. října 2014

..ještě čepice

...pro Zuzaniny muže



Nejdelší návod na čepici, jaký jsem zatím četla - 7 stran. Jared popisuje vše naprosto detailně a zas něco nového jsem se přiučila, radost!
Návod: Turn A Square (Jared Flood)
Příze: Drops Lima a Lang Yarns Mille Colori
jehlice č.3,5  a 4





...a zelená little scallops (maria carlander) z Merina od Vlnapu



14 komentářů:

  1. obě čapky vypadají naprosto úžasně! ... a to mne láká ... a to mne láká

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné čepice... a jak mě moc mrzí, že neumím anglicky, ach jo...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky všem, mám z nich radost a doufám, že i nosiči čepic budou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Čepice krásné, a ta kukadla tvého synka...

    OdpovědětVymazat
  5. Čepice pěkné.

    Návod na sedm stran??!! Já si ho snad přečtu - vždyť je to jen pružnýlem 2 a2, pak hladce dokola a splétání dvou a dvou očí ve čtyřech místech... na to ani návody nemusej bejt...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, sedm! je teda pravda, že s velkýma fotkama, takže textu není tolik. On to není obyčejný pružný lem, je to nahazováno jinak (Tubular Cast On) - popsáno na téměř dvou stranách - no a popis minimalizování "skoku" při pletení pruhů taky něco zabral - a já ty nové techniky objevuju a učím se moc ráda:-) Pletení pak není rutina:-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Ajo, minimalizování skoku jsem si před pár lety našla na netu, pravda, to mě taky zaujalo, že jsem dřív neznala. Dokonce mě to inspirovalo i přeneseně a měla jsem nějakou dobu v práci na nástěnce název toho v angličtině (jajaj, teď si nemůžu vzpomenout, Leap a dál nevím) na pruhované kartičce. Vida, jak pletení je obohacující.

      Vymazat
  6. Čepičky se moooooc pěkně povedly a je vidět, jak vkusně se dají zužitkovat i malé zbytečky......viz ty jemné proužky v pánské čepici. Chlapcům to v nich moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Heli, studuji ten sáhodlouhý návod na čepici Turn A Square a jsem nadšená. Nejúžasnější začátek čepic je Tubular Cast On! Jo, jo, jo!!! Pletení je tak skvělé, pořád je čemu se učit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zbožňuju Tubular Cast On:-) Tak ať se povede:-)

      Vymazat