úterý 28. dubna 2015

Proč obrazy nepotřebují názvy





Poslední dobou si častěji listuju knihama o výtvarném umění, které mám doma z dob, kdy jsem ráda chodila do brněnského antikvariátu Alfa a chtěla mít doma snad všechny knihy, které tam měli.......

... a tak když jsem narazila v Artmap na průvodce světem moderního umění nejen pro děti, neváhala jsem:-) Kluky nejvíc baví rozkládací mapa - každý si v tom pestrém světě umění vybírá to své - já jim vyprávím o impresionismu a oni jsou nadšení, že na mapě objeví rok 1977 - kdy Lucas točí první díl Hvězdných válek....

....a nejhezčí na tom je, že jsme spolu a povídáme si:-)

Autoři: Horák & Franta

4 komentáře:

  1. Díky za tip! Mirka

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka se autorům moc povedla. Ukázku jsem viděla v Raketě, pobavila se nad konceptuálním dědou... A bylo jasné, museli jsme ji mít.

    OdpovědětVymazat
  3. Už ji mám koupenou, jen ji musím vyzvednout u Kosmase. Fakt je pěkná, ocení i dospělí.

    OdpovědětVymazat