středa 27. dubna 2016

Yarn Along IX



Připojuju se k Ginny.

Šátek Walk on the Moon z Malabrigo Lace konečně zase roste.
Po prvotním nadšení jsem se nějak nemohla přeplést přes jednu řadu, dva týdny jsem se na něj jen dívala ...naštěstí je krize zažehnána a plete se dál:-)

Starší Satoriovu knihu rozhovorů s Markem Orko Váchou  Život je sacra zajímavej jsem přečetla jedním dechem, tak jsem byla zvědavá na další...a tentokrát se prokousávám hůř, psáno pro mě příliš metaforicky, chvilkami nesrozumitelně...ale nevzdám to.

Keep knitting:-)

12 komentářů:

  1. Hmmm, ty barvy, Helčo :-) Paráda! Jsem zvědava. A název taky dobrý - motivace pojmenování mě nepřestává fascinovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě přibude třetí:-) Názvy mě hodně baví, někdy je to hotový příběh skrytý v šátku:-)

      Vymazat
  2. Bych nevěřila, že k sobě můžou ty dvě tak ladit, to bude nádhera :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Zdeni:-) Jeden na Ravelry se mi obzvlášť líbil, tak jsem ladila podle něj:-)

      Vymazat
  3. Dobře, že tě zase chytil, byla by škoda ho nedodělat. Bude moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné barvičky!
    Touhle knížkou jsem se taky dýl prokousávala.
    Ale sleduješ "Na druhý pohled" na tv Noe - Vácha a Satoria?
    To mě baví moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Pletení a kniha, dvě věci, které řešívám, kterou upřednostnit;) U knihy jsem míň aktivní, takže tam únava zvítězí rychleji;) ale někdy je to fakt dilema;)
    Takže i Vlněná sestra mívá krize?;) Určitě toho míváté rozděláno víc, takže když se nechce pokračovat v jednom, může člověk plést jiné, nebo ne?;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, i Vlněná sestra občas neví, jestli dál:-) Rozdělané věci mám vždycky aspoň dvě, spíš nedodělané, fakt to pomáhá, když něco přestane jít snadno...a tak se postupně prokoušu k dokončení:-)

      Vymazat
  6. Náročné pletení z tenoučké příze. Šátek bude nádherný, přeji, ať přibývá rychle. Při čtení názvu se mi vybavila písnička od R.E.M., použitá ve filmu Muž na měsíci. https://www.youtube.com/watch?v=CSqacCSfLpY Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Peťo:-) Po překonání jedné zapeklité řady už to jde líp...ale s obavami vyhlížím v návofu zkratku k3togtbl:-)) A díky za odkaz, já jsem si furt nemohla vzpomenout, co mi ten název připomíná:-) Film jsem kdysi dávno viděla, už si ho ale vůbec nepamatuju...

      Vymazat