středa 22. března 2017

Orličky II

A tady jsou slíbené fotky z Muzea krajky ve Vamberku.

Krásné lidové krajky a taky moderní podoba krajky (úchvatné exponáty z výstavy EXPO 1958 a 1967), to všechno rozhodně stojí za vidění:-)





  





Raději jsem herduli vynechala a vyzkoušela si paličkování na jiném modelu:-)







10 komentářů:

  1. Jak mi taková krása mohla uniknout? Závidím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla úplně paf z té krásy:-) Nejradši bych se hned učila paličkovat:-)) Ale v pořadí je háček:-))

      Vymazat
  2. Já si z návštěvy před mnoha a mnoha lety pamatuji, že mě uchvátily svatební šaty :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, aha, tak ty si nepamatuju, příště je najdu a mrknu:-) Moc krásná expozice, pracoval na ní David Vávra:-)

      Vymazat
  3. Mám motivaci oprášit herduli :o)
    Holčičky na poslední fotce jsou kouzelné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je perfektní, ráda se pak podívám:-) Taky se mi fotka moc líbí:-)

      Vymazat
  4. Heleno, to musí být pravdu krásné. Mám několik paličkovaných kousků, koupených na výstavě Střední školy textilních řemesel, a jsou to moc hezké věci. Pořád se chystám, že je do něčeho zakomponuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasné řemeslo a umění:-) Těším se na tvé využití paličkovaných kousků:-)

      Vymazat
  5. Taky jsme tam, Heli, byli. A představ si, i můj muž, ač se nejdřív bránil (jakože on a muzeum krajky, pche!), tak nakonec řekl, že to bylo pěkný. Moje máma se asi v 60 letech začala učit paličkovat a je to teda mazec, ale ona to docela dává. Tak si říkám, že mám ještě čas :-) LK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je co říct, když i muž pochválí takovou výstavu:-) Když jsem tam byla já, byli tam dva muži a opravdu se zájmem si všechno prohlíželi:-) Maminka je skvělá...a dík za uklidnění, že je ještě spousta času začít:-)

      Vymazat